31:a augusti.

idag fyller min syster dotter 10 år. värsta stora tjejen. :).

igår väll var jätte rolig och trevlig. god mat, roliga personer, roligt med kubb, mkt skratt och ja bara skit kul att skratta åt folk typ. mamma var full lite väl full tycker jag i slutet.. lite pinit.. men mtt lag på kubben iaf. vi var fyra lag, sen fick de som kom allra sist jumbolaget va med mitt lag de vinnande laget så vi spelade mot de som kom tvåa och trea, så de vart bara två lag sen. filmade as mkt på mobilen. sen fick jag reda på vilken video min syssling var med i också. han dansar i låten I found this boy.

ska kanske lägga upp lite bilder från kreta å gårdagen sen..:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0