börjat packa..

Igår så var jag tvungen att börja packa lite, kommer typ inte komma hem till lägenheten i stan någe mera, innan vi åket till kreta, så då var jag tvungen att börja igår med packningen. Har värsta paniken:S har försökt skriva de som jag har lagt ner nu, så jag vet att jag redan har lagt ner det, och inte behöver riva upp allt igen på söndag efter jobbet för att dubbelkolla allt som jag brukar kunna göra, men kommer ändå säkert göra de..:/ De som är kvar att göra är typ lägga ner sminket, laddare till mobilen,fixa de sista med plånboken, piller, krämer och sånt typ som man inte riktigt kan lägga ner i förväg. Så därför har jag lite panik, slutar jobba halv två på söndag eftermiddag, ute på landet, och ska in till stan på bumsen efter de, köra fort som fan får de nog bli, för att lägga ner de sista och byta om, sen bara dra iväg till arlanda eller hämta upp malin och hannah innan kanske.. vet inte hur vi ska lösa de, sen så måste vi ju vara där i tid för planet går kvart över fem. Kommer inte ens hinna ätas något typ. Men ska försöka hinna sluta lite tidigare typ en halvtimme om jag inte tar en rast, men de är lite knipigt med de, då blir dom bara två inne i huset och två måste gå ut så vet inte hur de ska lösas, men ska fråga någon snäll så hoppas på de bästa. =). Sen vet ja inte heller om min syster kan va kattvakt..:/ för hannahs mamma kan bara två dagar så måte lösas, blir så stressad bara i helgen också när man slutarsent och ska in till hannah för att fira henne både fredag och lördag, men ska försöka hinna upp till lägenheten för att lägga ner något som jag säkert har missat och ge katterna mat.

nu tänkte jag ta och stda av lite och borsta mina katter och så, så man kan göra de bara lite i snabba ryck då på fredag eller nått så jag hinner ner till hannah.

sen ska jag även till apoteket och handla saker till resa, både piller och krämer. Sen måste jag ta ut euro på banken. Men efter de ska jag hämta Lisa på dagis =). har längtat jätte mycket efter de.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0