födelsedagsfirande =)

nu ska jag snart in till stan och fira hannah idag med men ikväll blir det med hennes familj, släktingar och bekanta, igår var det ala kära vänner =). De var jätte kul igår kväll trevligt och så, var lite trött, men blir så när man jobbar. va rätt trött imorse när jag gick upp. somnade nog vid två, hade nästan precis somnat när hannah hade ringt typ vid kvart i två eller när det nu var.. en sen somnade jag iaf och sov i nästan fyra timmar. Men jag får sova sen på min semester som blir i morgon kl 17:15, för då går mitt, hannahs och malins plan till KRETA =). ska bli så härligt att komma bort från allt här i Sverige. så jag kommer vara borta från och med i morgon den 17/8- 25/8, så då går de inte att nå mig..så ni vet. jag har semester!! :D

nej nu måste jag göra mig i ordning..
måste säga att jag åt rätt mycket tårta på jobbet idag bara.. :P fast va inte min älsklingstårta, men gick i en bit iaf... :P

ha det så bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0