grönalund dagen :D

tänkte lägga upp och visa lite bilder här då.. :) bara att titta och njuta haha för de gjorde jag där!! :P =)

  
frittfall, extreme och sommarkrysset.

  
båtturen =) grönan i sikte..

  
båtturen till grönan, mike håller i sin biljett hårt.. =)

  
första bilden är på båten till grönan de andra två när vi sitter och dricker
på en restaurang på grönan :).

  
lite grönan bilder..


  
på båten hem från grönan.. :P bra musik spelades..;)

  
på tåget hem, skit kul :D


en blomma som marcus vann :)

hade så jätte jätte jätte roligt i lördags när jag avr på grönan :D De regnade senare på kvällen, började typ vid fem och vi va blöta och de regnade men vi åkte iaf och skrattade och hade skit kul =). Vi gick även i spökhuset en del av oss, vi som va lite modiga.. och gissa vemsom fick gå förta jo jag, för några andra va lite fega.. :D Sen på bussen hem så var en del lite småtrötta och över trötta.. =) en del hade druckit lite mer en del mindre.. :P. I alla fall på tåget hem i bålsta fick polisen gripa in, och ta ut en kille på tåget som vägrade och hotade poliserna och så, de var tvugna att använda pepparsray.. så de fick vi se.. men hela den dagen va väldigt rolig.. hoppas jag inte glömde något speciellt nu.. men jag åkte typ allt som jag ville iaf.. ville åka några karuseller lite mer, men fick inte med mig några..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0