Kreta =)

Nu åker jag till jobbet för att jobba i 5,5 timme, sen in till stan för att byta om och smälla igen min resväska, sen fort som fan till Arlanda.. Sen är det bara att njuta =).


Ha de så bra i Sverige medan jag får sola och bada på kreta, hoppas jag får tur med vädret iaf.. =).

Kommer sakna en hel del saker och människor..

Det var trevligt igår på hannahs 20-årsfirande, sen fick man vara driver till min halvsyrra, mamma som lovade de och jag, som skulle upp tidigt och jobba. kom i sängen halv ett, och vaknade nu kvart i sex i morse, men låg till klockan sex. egetligen hade jag mobilalarmet på kvart över, men kunde inte sova så länge.. :/

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0