läser bok.

Den här boken håller jag på att läsa just nu. Är på sidan 450 typ eller nått och har drygt 120 sidor kvar att läsa. ÄR jätte spännande nu, just där jag var. Lite seg att komma in i boken i början, men sen så är den faktiskt helt okey. Jag brukar int eläsa böcker så ofta, men jag tycker den är bra!

Omslagsbild: ISBN 9789170013683, Män som hatar kvinnor

ska festa ikväll som det ser ut, sen i morgon är det grillmiddag :) får man träffa sin syssling också, för han skule dit, inte ofta man ser han numera, :)

men först måste jag bland annat till systemet. Har även varit upp till mormor en stund idag och spelade lite kort. jag avr sämst, hon vann nästan alla gånger. Men nån måste ju göra de också. kan säga så som mormor brukar säga när någon förlårar, "guds barn har inte tur i kortspel".

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0