08-12-31


Nu är det den allra sista dagen på det här året. Kommer aldrig mer kommit tillbaka till 2008. Året har varit bra på måga olika sätt. Det har även varit dåligt och jobbigt, men så är det alltid. Det som jag kommer ihåg mest från 2008 kommer nog att vara egyptenresan i januari, kretaresan i augusti, började plugga på universitet i januari (gått ett helt år nu), när jag blev tillsammans med  min mike =), lägenheten, alla fester, (speciell de stora som hamnfestivalen, stadsfesten, oktoberfesten, festerna nu i jul),  all barnvaktstid, en konfirmationsfest och studentfest, min tid på akuten, när jag jobbade hela sommaren, husvakt hos syster, dansshowen, valle, klassfesten och så klart kommer jag komma ihåg massa till, men skrev en del som var lite större händelser som jag kommer ihåg just nu.. :P

Nästa år längtar jag till, inte för att jag har planerat så mycket för kommande år, men i januari då ska jag i alla fall på chris brown konserten på hovet den 23/1 =). Vet att jag ska bli moster också, sen tror jag inte att jag vet så mycket förutbestämt vad som ska ske. Men det kan bli spännande =).

Hoppas alla får ett bra år och har haft ett bra år. Tror ingen har haft ett år där allt har varit helt perfekt just hela tiden, alla får lite motgångar ibland och det blir inte alltid som man har tänkt sig, men oftast så löser det sig i slutändan, på ett eller annat sätt.  Jag tror att alla har mått dåligt någongång under 2008 och hatat något, men vi har även varit världens gladaste och haft skitkul. inte sant?

jag ska fira ut 2008 och fira in 2009 ikväll och hoppas att det blir lyckat!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0