akuten inatt

jaa där var jag inatt, eller igår kväll till natten. åkte upp dit med mike igår kväll typ vid tio tiden och fick åka hem vid ett på natten nu i morse. va så att mike skadade sig på innebandyn. han ringer mig och jag kör dit till hans träning för att köra hem honom. men när vi kommer hem och ser, så är det jätte svullet, lite småblått, en stor knöl och foten är sned. så jag åkte till akuten med honom. där kollade flera läkare på hans fot och klämmde såg ut att de skulle göra ont, vilket det gjorde vad jag såg på mike, men han visar det inte riktigt.. men de skulle röntga men den är stängd så sent på kvällen så fick ta någon reserv röntgen eller vad jag ska säga.. men sen säger de att vi ska komma upp i morgon bitti igen alltså nu i morse. men de gjorde en gips skiva åt honom så länge och fick hem kryckor. vi åkte hem och sov. jag som hade sola idag och obligatorisk lektion så kunde inte jag följa med honom till sjukhuset så micke var snäll och ställde upp att skjutsa han och var med mike :) Men foten är inte bruten iaf, men den är sned till och med jag ser det, att den inte är lika rak som den andr om man säger så.. stackars gubben tycker synd om dig!! men det kommer bli bra :) men han får hoppa på kryckor ett tag till ;)

igår på bussen till skolan fick jag syn på anna :) jätte kul att praa med henne, va jätte länge sen jag såg henne. hoppas vi får jobba lite ihop i jul :)

nej nu ska jag fortsätta att städa..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0