flera dagar

ja jag ska väl först å främst skriva om juldagen på kvällen när man festade. det var kul men man har haft mycket roligare, var så himla mycket folk så man kunde knappt gå någonstans och de va inte så kul. sen var de inte de bästa låtarna som spelades heller för mycket folk på dansgolvet med, men annars var det helt okey.


annandag jul på dagen rövade vi (jag och massa killar 12 killar tror jag) bort jens, för han hade fyllt år. han fick ta på sig lucia kläder med krona och hade ögonbindel på sig när vi åkte till hälla för att köpa något han skulle stå på. det fixade vi och han fick en pepparkaksburk för att bjuda folk på och så klart massa julsånger som han var tvungen att sjunga. det var jätte kul =). efter det så drog vi en bit utanför västerås för att köra paintball, hade aldrig gjort det innan, men det var riktigt kul, men lite ont gjorde de ju så klart. ensam tjej med lite tuffare och hårdare killar, men tyckte mitt lag tog bra hand om mig. :) fick några skott på ryggen och armen, det syntes efteråt kan man säga, alla hade en del röda stora märken på sig. men har man kul så måste man lida lite också.


på kvällen samma dag sen, så var det fest hemma hos jens. det var mycket folk och trevligt. vi drog senare ner till joar sen och jag hade väldigt väldigt roligt där. de var bra musik, roligt folk, lagom påverkad och inte så jätte mycket folk som dagen innan.


på lördagen gjorde jag inte så mycket, var med min mikeyy och hade en lugn och skön kväll framför tv:n.


söndagen så bakade jag och mike chokladbollar, de var goda men sen vart man inte lika sugen på att äta när man hade gjort för då visste man att man hade de och kunde äta.. gjorde både med strössel och pärlsocker. :) någon vart som en korv, en del stora en del små och en del pyttesmå :) på eftermiddagen kvällningen så hämtade vi hannah, för att vi tre skulle se p.s I love you och spela guitar hero world tour. det var kul. fick till och med en blåsa på mitt finger för att jag spelade trummor och de där pinnarna skavde emot på något konstigt sätt. vi såg även twilight, den var bra!

just nu är jag hemma hos mike medan han jobbar, ska kanske se en film eller spela lite guitar hero kasnke.. =) sen se våra bästa år haha :D ikväll så ska jag på bio också, det var faktiskt länge sen. sist var i somras när man kolla på sex and the city. =)

ja nu har jag väl typ skrivit lite om vad som har hänt de senaste dagarna. får se om de slinker in någon bild senare.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0