lördag och söndag

i fredags kväll var jag ute med sandra. de var roligt, länge sen man var ute.

igår så fixade jag håret på min syster, sen hann jag med en liten shoppingtur, för att köpa lite julklappar. några hann jag köpa till, men en del är kvar. får åka snart igen,, så jag hinner. man hittar inte allt här i enköping iaf.. den saken är ju klar. är rätt nöjd med några julklappar :) handlade ju inte bara julklappar, utan lite saker till mig med. en skål som de står gois på, ett spel som heter intim, ice cube tray som är mormors löständer haha:) sen köpte jagen tubtopp, ett linne och en tröja/ tunika. sen så klart lite smycken. tre par örhängen och armband.

idag har jag kollat på en film med mike, sen ahr jag försökt läsa lite. ska läsa lite till inför i morgon..har sovmorgon.. :) börjar kvart över tre till fem, så onödig tid och dryg.. det är liksom mörkt när man åker till skolan..


måste helgen alltid gå så fort?, man hinner ju typ inte göra något.


ha en bra andra advent :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0