mysfredag :)

äntligen är det fredag. :) har haft vfu idag igen. vart luciafirande, rätt roligt framträdande och ovanligt. har även varit upp till mormor, där vi spelade lite kort och hjälpte henne lite, med nåfra saker. väntar på att min mikeyy ska komma hem. ska bara slappa och ta det lugnt, för i morgon blir de säkert lite stress igen.. ska nämligen julhandla då och fara runt..
så ikväll ska de bara bli lugnt och kolla på film. va helt slut igår, somnade direkt när jag lade mig typ, stackars mike som inte kunde somna och jag bara sov och sov, men det behövdes. va helt slut och övertrött. va som en femåring vid några tillfällen igår kväll, så trött var jag, att allt spelades över istället.. :P men så trött är jag inte nu =)

kollat på en del klänningar som jag verkligen vill ha, men vet inte om jag ska beställa... skit fina, skulle vilja ha i andra färger helst, men vill ändå så gärna ha dem. hade de varit de färgerna jag vill hade jag beställt direkt. =)

bara en vecka kvar, sen lite julledigt från skolan! de ska bli supergött.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0