sista dagen i morgon

trivs jätte jätte bra faktiskt. gillar barnen och personalen väldigt mycket. så på torsdag är det skolan i uppsala igen som gäller. börjar rätt tidigt och har drama, sen ska mitt arbetslag diskutera de vi har sett och kommit fram till i våra uppgifter, som vi har haft nu på vfu:n.
min dröm inatt var jätte konstig och lite små hemsk, va lite baserat på prison break fast mina familjemedlemmar. hjärtat dunkade as fort när jag vaknade mitt i natten. somnade skit sent också, för kunde inte sova riktigt.. så idag ahr jag varit lite trött, ska försöka sova tidigt ikväll.

ska iaf försöka kolla på heroes, läsa och skriva de som min handledare ville (en studieplan).

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0