städat

just nu sitter jag och väntar på att jag ska få hoppa in i en varm dusch.. vattnet e typ jätte kallt hemma, vet inte varför, vi brukar alltid ha varmt hemma och varmt vatten, men nu e de bara kallt, fast jag har jobbat mig varm nu när jag har städat.. men vill ändå duscha varmt. jätte skönt att knäcka ryggen också.. :) går jätte lätt när man har ansträngt ryggen..

ska förbereda lite saker inför i morgon då jag har vfu. typ packa ner block och tofflor och sånt. de som man behöver.. ska åka hemifrån vid 06:40 typ för att hinna in och parkera bilen och så. ska bli hämtat lite efter sju. de blir tidigt att gå upp då, men jag fick sova ut idag, de va jätte skönt. vaknade till coh med innan klockan ringde och var utvilad. redovisningen gick väl bra iaf.. haha de blir mer och mer kommentarer i min grupp kallades för drama apa idag av en i min grypp.. :P en annan tyckte att jag borde bli regissör.. :) värsta bra om man skulle bli de.. :):P

nej nu ska jag ge mig in i duschen, får hoppas på att vattn har värmts upp lite nu iaf.. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0