storyn om klassfesten

i fredags så hade vi i klassen de som kunde vara med en liten julavslutning på kvällen. vi var hemma hos madde i hennes nya lägenhet. där fikade lite, ostkaka med glass och sen hade mathias i mitt arbetslag bakat mjukpepparkaka som var sååå jätte god och sen bakade han även jätte stora lussebullar, de var goda dem med :). när vi hade fikat, så delades vi in i två grupper, där vi körde en liten lek mot varandra. mitt lag hette jesus och de andra laget fick heta joachim. leken gick ut på att domaren som var madde rabblade upp alfabetet tyst och en fick äran att säga stopp. när man fick veta bokstaven t.ex. bokstaven P, så skulle man skriva en stad, ett namn, en låt, ett djur och en film som började på p. vi vann med 22 poäng till slut och vi hade jätte kul. vi började även dricka lite under den tiden.

efter spelet så fortsatte vi dricka, lyssnade på musik och tog massa kort och fulade oss.. :) de blev lite festande och vi drog senare ner till centrum för att gå ut på BJ:s. hade väldigt roligt den tiden jag var där, va ju tvungen att passa en buss så var inte där så jätte länge, men hann med att dansa en hel del och ta en shot. :) när jag tog bussen hem så träffa jag på jenny, vi pratade hela vägen hem på bussen,de va skoj :). när man väl kom hem så var det dags att sova men sov kanske mellan 4-5 timmar, för då var det dags att gå upp och åka till farmor dagen efter och fira lite jul där. ja fick lite kommentarer om min arm också, där mitt blåmärke var från en presons tänder. hehe vart lite mer blått senare under lördagen, men nu börjar det gå ner. men det var lite kul, för jag gav igen på ett annat sätt, än att bitas.

men en klassfest borde eller måste vi ha igen efter nyår någon dag, jätte kul verkligen.. :D

hade bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0