torsdag

sista skoldagen i morgon. hoppas det blir kul på lektionen. ska bara redovisa. då slutar vi vid elva, då drar jag hem för att köpa något på bolaget och sista paketet till pappa i julklapp, sen byta om och bättra på sminket lite kanske. sen ker jag tillbaka till uppsala till typ fem, för då ska vi hela klassen typ hela klassen alla som kan. vi ska dit på inflyttningsfika/klassfika fest typ :) det ska bli roligt. ska inte dricka så mycket ska köra till farmor på morgonen dagen efter så de blir bara lite lagom. hoppas det blir gott med fikat som skulle bakas och att vi får en trevlig stämning. :)

idag på dramat i skolan, så avr det jätte roligt.. :P först någon lek, sen två och två och styra varandra medan den ena blundar, en övning på tre och tre eller fyra. sista uppgiften var i arbetslaget där vi skulle ha en situation och fick göra en uppgift. min grupp var på vinprovning..:P men den bästa gruppen när det var arbetslagen var de "mammorna" som väntade barn. skit kul när oscar och rickard spelade tjejer.

det har väl varit min dag lite granna, har även kommit hem och städat köket nu när det är färdigt.. torkat alla luckor bänkar, kakel, pannelen ja allt typ.. det tog sin lilla tid.

börjar bli nervös angående rapporten vi lämnade in i början av december, vi skulle få svar nu i veckan senast i morgon, men inte något svar ännu..

ha det bra! bara 6 dagar kvar.. ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0