wiihihi

ja igår först så var jag och hannah till västerås för att shoppa julklappar. är helt klar nu, förutom att jag ska köpa något mer till pappa. är så svårt att köpa till han, men får hitta på något mera. jag och hannah hade jätte kul i bilen dit och hem =) och under shoppingen med. hannah är världens bästa också, som bara gick in i en affär när hon pratade i telefon och jag ser den där klänningen som jag ville beställa, men som var slut på nätet. så jag tar tag i klänningen och kollar på den och de är precis den klänningen. :) super glad vart jag. hade inte hannah gått in där så hade jag aldrig sett klänningen och varit deprimerad över att jag inte kunde köpa den genom nätet. för det var jag verkligen i fredags kväll, skit nere och småsur bara för det. så den klänningen köpte jag, tänker nog ha den på juldagen kankse är det tänkt. till nyår köpte jag en kläning också =). köpte även en tunika/klänning och en tröjklänning/tunika eller vad man ska säga. en svart kjol som ska sitta högt upp i midjan, strumpbyxor, leggings, lite smink, förvaringslådor och en massa julklappar. va nog inge mer specielt jag köpte.

på kvällen sen samma dag, så åkte vi hem och fixa oss, för vi skulle ut. när hannah var klar kom över hem till mike, där vi spelade lite guitar hero band =). skit kul. när vi hade spelat en liten stund drog vi tre vidare till putte där även marcus var. så vi förfestade lite ihop och sjöng singstar. gick inte alls bra för mig. därefter drog vi ner till joar vi fem. det va skiiit kul. precis lagom påverkad, skit glad, danssugen och hyperaktiv.. haha:D var bara jätte lycklig där på golvet när man dansade. så kom de gamla och nya hits som jag bara är tokig i. så de var kalasbra hela dagen och kvällen igår. bättre luciada kan man nog inte få :).

idag har jag sovit ut lite, kommit hem och inte gjort något speciellt. plockat ur alla saker från mina väskor och slagit in alla julklappar jag har köpt. de är väl de jag har gjort typ.
i fredgas kollade vi på två filmer jag och mike, de vart madagaskar 2 och varg. madagaskar 2 var rolig :).


bara 10 dagar kvar nu, sen är jultomten här :P


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0