11/7

min färdis var jätte duktig igår.. både han som tränade sa de å några till.. :) däremot var challe inte lika bra hehe:P han råka  göra så ett får kom lite ensamt, men de grejade sig sen, han va duktig han med.:P när jag kom hem sen så kollade jag på en film precis innan jag skulle sova.. de var någon norsk film, men den va faktiskt rätt bra.. helt okey att se..:):P

Å ikväll blir det lite party party, ska träffa bland annat min Tette :) så länge sen vi träffades innan vi såg senast å de var ju ioförsig mer än en månad sen.. tiden går så fort... sista dagen på jobbet iaf den här veckan.. kommer tillbaka på tisdag.. har bara rast nu så de är ca 4 timmar kvar på arbetsdagen..

nej nu ska jag äta lite.. så jag inte hungrar ihjäl här.. de e snart klart min mat.. :)


förresten om våran första hund hade levt idag så hade han haft sin födelsedag idag.. lilla Doffe :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0