29:e juli

idag har jag jobbat hela degn idag med, vaknade runt fem men la mig igen typ halv sex och gick upp vid sex. sen var jag på jobbet klockan sju för att börja jobba. Efter jobbet så var jag och plockade blåbär i skogen helt själv, skulle ha till när jag bakade nu. För jag hade tänkt att jag skulle baka till min födelsedag, så de vart hallongrottor, brysselkex och typ en mjuk kaka med blåbär och vinbär i. Får se om jag hinner baka något mer, bullar finns ju redan. Men blåbär e så gott =). tänker alltid på en film när jag plockar blåbär, haha det är filmen jägarna..  men nu ahr jag äntligen bakat klart, och de är as hett här inne i köket nu.. det är 27,9 grader i köket, snacka om varmt.. :/ men ska ändå hoppa in i duschen nu snart, så då får jag svalka mig:P blir nog ingen film ikväll iaf, borde lägga mig tidigt, eftersom de senaste nätterna har inte varit så mycket sömn för min del.

bara fyra dagar kvar, sen e man gammal.. ;P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0