åååh

A först var vi ju tvugna att åka till maxi för att köpa godis först till filmen, där köpte vi även jordgubbar, fast dem var från tyskland, men dem gick ner ändå.. och avr goda.. kommer aldrig aldrig någonstin tröttna på jordgubbar. skulle kunna leva på dem.. :)
åter till filmen, INTO THE WILD. Den är verklighetsbaserad, och jag tyckte den va seg i början men bra förövrigt.. jag som är en känslig typ av mig vid filmer så klart de rann tårar på mig.. haha.. men värsta gulligt och hemskt å bra. så tycker jag iaf, vet inte vad ni andra tycker eller kommer att tycka om den om ni nu skulle se den. Men jag tycker att filmer som är verklighetsbaserade får man lite mer känsla för typ.. jag tycker såna filmer är lite annorlunda.

Jag å hannah skulle se en till film, men båda e skit trötta tar nog tre filmer i morgon istället haha :D

kom jag tänka på filmen what happens in vegas, den va rolig den haha:P men man måste se den med någon annars e den inte lika skoj..:P

ser fram emot min ledighet i morgon..:)
ska försöka lägga upp några saker från youtube sen.. :D:P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0