ÄNTLIGEN!!

TACK TACK TACK!!!!!! :) nu är jag rätt glad... :D slipper jag den där skiten..!

idag när jag slutade jobba, så hade ju jag och mammsen bestämt att dra ner till koffsan för att sola och bada, men de vart inte så. utan vi drog in till stan till vronkan, för att vara där.. jag tog faktiskt två dopp i deras pool eller vart de tre.. kommer inte ihåg.. sen vart de lite hoppande i stuttsmattan.. :p haha vi hade 9 bollar där i samtidigt som vi hoppade, sen körde vi även klockan. Det var lite svårare då när man va på mattan än bara på gräset..:P Det skulle ju vara fint väder idag, men tycker det var molnigt å disigt på eftermiddagen, självklart när jag hade slutat.. Åt lite hallon och smultron hos dom också.. de va gott sen så fikade vi lite..:P


Vilken söt liten blomma jag fick va?! HEHE.. fick den av evelina, som hon hade i sitt hår, men jag fick den när jag skulle åka hem, så då fick den en plats i min fläta.. :)

Nu ska jag och pappa snart eller troligen åka med färdis på vallkurs.. :P:) Har inte varit med någon gång när färdis har fått göra kurs, så de ska bli kul.. :) Ska hjälpa pappa först med en sak ute..


igår kväll innan jag la mig så kollade jag på hancock.. den va rätt rolig faktiskt! hehe lite små roliga scener.. :P

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0