:)

Gick upp halv nio i morse för klockan halv tio skulle jag pappa och mamma åka med valle till vetrinären, men sen förljde inte mamma med, så vart bara jag och pappsen. Så skönt att hans hjärta var okey, lungorna hörde de lite på men, det är okej. Sen hade han ett sår typ vid rumpan, inte alls roligt sår.. :/ stackars.. tycker så synd om honom, hon sprutade massa saker i såret och höll på.. Nu när han ligger ute så känner ju alla flugorna den där lukten, så nu är de massa äckliga dumma flugor på han.. men jag försöker vifta bort dom, och la en handduk över såret, så inte de ska komma och va i såret. Det är nog inte så bra.. :(  Han ligger typ helt livlös nu ute på gräsmattan, efter den där sprutan lugnande spruta är han helt seg. Han ska fortfarande äa piller för sina leder, och antibiotika för såret. De skulle ringa i eftermiddag och säga hur blodprovet var och om de krävs ökad dos av tabletterna.. Men det är så skönt att han får leva lite till.. klappade han hela hela tiden medans han låg på de där bordet.. han ville inte bli undersökt heller den stackarn.. morrade lite åt vetrinären, så vi fick sätta på en munsak så han inte skulle kuna bita, ifall han skulle få för sig det. Jag är själv skit trött nu, la mig typ lite efter tolv precis, kollade klart på en film A walk to remember, jag tycker den var bra och sorlig..:( typ rann å rann tårar.. :/ Sen kunde jag inte somna heller va orolig för valle och tänkte massa saker, så sov inte så mycket inatt..

Om tre timmar så har jag börjat jobbat, orkar inte...! ska upp tidigt i morgon också bara för att skjuta mina föräldrar in till stan, sen ska jag nog hem för att sova en stund sen till jobbet halv tolv..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0