gårdagen..

igår så var jag hem till mina föräldrar direkt efter att jag hade slutat, för att ta med all min packning och ringa dialect. Ska nämligen köpa en ny mobil idag är det tänkt. :) Men jag slutade halv fem och ca vid fem åkte jag hem. När jag väl kom hem till stan var det bara att byta kläder för att sen dra ner till hannahs föräldrar och fira hannahs pappa. Där fick vi god mat och god tårta :). När vi va där nere så kollade allihoppa på gamla bilder, fyy fan vad alla vi skrattade. Jag höll på att kissa på mig, för de var så kul och skrattade så mycket. Man skrattar jämt mycke där nere.. HAHA!! gud så man har stt ut också på en del bilder.. ojoj.. :S

såå skönt att bli masserad med massageolja.. :) det behövdes för min rygg de..

SKa nog köpa en mobil idag har två alternativ.. får se vilken de blir mellan sonyericsson W890i eller sonyericsson W760i. om de blir molnigt så kommer jag nog gå ner på dagen, kanske kan dra med mig evelina då.. annars ska jag försöka ta med henne till bresse eller koffsan för att sola och bada.. :D

så skönt att sova i min säng igen. inte sovit i den på mer än en vecka, hannah hade bytt lakan och de så de va sååå skönt, luktade as gott också.. =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0