gårdagen

Det vart inge åkande med jeepen igår efter grillningen här hos mina föräldrar, jag kom på förslaget, Evelina och Rickard ville jätte gärna trodde Erica skulle de med men vet inte.. bara för jag kom med förslaget säkert.. Men vi gick in och spelade kort istället.. gick inge bra för mig dock. Sen åt vi chockladpudding som jag och evelina köpte innan vi kom hit.. fast den va ju inte klar då utan gjorde den här, men måste ju göra pudding på något.. länge sen man åt det, så gott är det ju..! Vid typ elva började jag och Evelina kolla på en film, då vart det Irene Huss Eldsdansen. sen när den va klar typ närmare halv ett kollade vi på Meet the spartans, båda var bra! just nu sitter jag i sängen och skriver, Evelina sover fortfarande.. Mamma och pappa ska åka på semester idag så hör dom pyssla å dona där nere, för att snart åka. Kommer bo här ensam då och sköta allt.. måste ge dom en kram innan dom åker, vet inte varför men får jämt dåliga tankar när någon ska resa typ, hände nu till exempel.. :S Idag är man även ledig, hoppas på solsken:) åka till koffsan och bada..

just ja igår urk,.. jag å eve va hemma hos henne först, sen skulle vi spela minigolf och då tog vi med oss moa. I slutet så kommer EP fram och frågar hur det går när vi spelar och tar kort och liknande.. så är kanske med i tidningen, men hoppas inte på de, inte på mig iaf, Moa och Eve kan få vara med..  hehe:) Inte säkert heller att vi kommer med för de va där rätt länge och tog kort på flera och frågade.. Men jag vann minigolfen iaf.. fick två hole in one.. va nära med två till.. :P

ska berätta sen om fredagen och lördagen, har ju inte gjort det ännu.. :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0