god förmiddag..

Nu sitter jag och väntar på att klockan så gå, fast egentligen vill jag att den ska gå tillbaka, så man hade lite mer tid, innan man ska börja jobba halv tolv. Gick upp 20 i sju för att skjutsa mina föräldrar till stan, de ska åka båt och köpa sprit typ.. Men när jag kom hem så la jag mig i sängen, svårt att somna om men låg och typ halvsov, eller slumrade till då och då. Men ingen djup sömn direkt. Jag är fortfarande trött och seg, vet inte vad som händer med mig men båda gångerna när jag gick upp från sängen nu idag/morse så va benen bortdomnade, så man inte kan gå med det samma, samma med ena armen.. :S Sen hade jag igår ont i höfen och i min högra hand. I handen har jag fortfarande lite ont, typ när jag ska greppa något, eller skriva eller bara sträcka på den så värker det.. :( vet inte vad jag har gjort heller.. sen drömmer jag rätt konstigt nu dom senaste nätterna.. :/

Igår vart jag rädd igen, när jag å pappa var å plockade flyghavre, då var det ett rådjurs unge som låg ner, och bara skrek till skit högt två meter ifrån mig. Sen sprang den som bara den in i skogen.. jag skrek själv as högt och hoppa till. Pappa började typ till och med börja skratta lite.. har aldrig hört ett rådjur skrika förut.. men rädd vart både den och jag verkade det som iaf.. :P


Nej nu ska jag äta lite mat så jag orkar jobba.. slutar vid halv nio... :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0