hah fy fan :P

HAHAHA typ en av alla gånger som jag har skrattat i vattnet var idag. Shit himelen bara öppnade sig ochstörtregna typ haglade när vi stod på bryggan i koffsan. alla bara rusade upp och under träden och så.. Allt var sjöblött, alla kläder handdukar, filtar, ja ALLT!!. :D men kul var det iaf, skrattade jätte mycket:D:P sen skrek jag också, hah rätt ut. men de var bara för att robban tänkte putta i mig, han kom bakifrån och tog tag i mig när vi stod på bryggan, trodde jag skulle åka i då, men jag klarade mig =).  Vart inte så mycket solandeidag tyvärr. va ju lite molnigt när vi kom och så.. sen åkte vi hem när de regnade..

vi som tänkte grilla i bresse ikväll eller nått typ, lite myspys, men kanske blir film istället och beställa hem mat får se..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0