hatar rykten... :/

Fattar inte varför det är så viktigt eller nödvändigt med att starta ett rykte, även om de är sant eller falskt. Har man inget bättre man kan prata om än bara skit.. ?! Det kan ju inte vara så kul heller.. :/ Alla vet väl själva att det inte är så kul om något sägs om en, (som ett rykte) som kanske inte ens stämmer.. varför ska man då göra så mot andra, om man inte ens gillar de själv?.. De verkar som att de inte finns något bättre man har för sig då..


nu ska jag bara äta frukost sen ska jag åka till jobbet.. va as trött när jag såg den där filmen, mina ögon somnade typ... men när man kom hem så vart jag typ pigg. La mig direkt och hade skiiiit svårt att somna, för då hade jag ju blivit pigg, sen så var det några på balkongen intill som satt och pratade så man hörde massa surr.. och vid kvart i tre så ringde min mobil... vart inte så ätte länge man pratade, men iaf.. å sen vart de sms på de.. då vart de svårt att somna sen igen... tror jag stängde av min väckarklocka då när min mobil ringde, för den var av såg jag när jag skickade smsen.. så de var tur att jag såg de så jag kunde sätta på den igen.. :)

men men nu är jag vaken iaf.. men skit trött..:/

puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

de där med rykten är surt!

hoppas du får en bra dag på jobbet !

2008-07-05 @ 07:26:36
URL: http://amandamoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0