jobb och jobb

har inte skrivit på ett tag nu ser jag..:/ har varit rätt mycket annat.. som jobb till exempel..  men har slutat för dagen nu idag och det är skönt..:) börjar sju i morgon bitti igen, och jobbar ända till halv fem...

ikväll ska jag till min farmor som fyller år idag.. :) och det är bara en månad precis idag tills jag fyller år.. :) men vill typ inte fylla, sen kommer jag jobba på min födelsedag också, emn de har jag gjort ett antal år nu..:p

funderar på om man ska se en film senare.. vill att det ska vara soligt men neh de e de ju inte.. :S å hannahlutta är i grekland vill också åka utomlands... men hoppas det blir turkiet kanske i slutet på augusti sen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0