köra jeep :)

nått som man kan bli lite rädd av i alla fall jag är när man helt går ute och det är tyst, sen hör man att de helt plötsligt prasslar till i buskarna, och det visar sig vara ett djur som blir skrämd av oss människor.. men nått som är ännu värre är när man är helt oförberedd och någon bil tutar på en, då kan man hoppa högt, som jag gjorde igår.. hoppas de inte syntes att jag vart lite rädd så jag hoppade till.. men tror inte de.. vart mest skrämd haha.. :)

mammas operation blev inte av idag. när jag var hemma på rasten typ ett tag efter mitt inlägg så kom hon hem och de skulle skjuta upp det kanske ett år, eller mer..! :S  sen den andra som skulle till sjukhuset vart inte heller av idag, utan de ska dit i morgon igen..

efter att jag tog min lilla lilla korta promenad nu ikväll efter att jag, mamma och pappa åt så skulle pappa köra iväg med jeepen, så jag hänkade på, men jag tog över sen när han öppnade en grind typ..å när vi va klara (de som pappa skulle hämta), så sa pappa vill du köra lite terräng.. hehe:P såå de gjorde jag... haha typ i skogen/hagen.. skiiit kul :D  fick  typ köra slalom mellan träden som stod nära varandra, mindre diken körde jag över å massa stenar i mellan dom å över dom..:) haha helt enkelt skit kul var det.. :P lite "vickigt å vajigt",  men de ska de vara.. :D

tänkte hoppa in i duschen nu typ å kanske se en film sen.. längtar lite tills i morgon, då jobbar jag bara halva dagen sen typ vid ett så kan jag å mammsen dra till koffsan för att sola å bada.. :) hoppas bara på att vädret håller i sig å är fint..! ananrs stananr jag hemma å badar i poolen fast det inte är fint.. :P

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0