måndag

nu har jag jobbat klart för dagen :) så skön att komma hem nu. Å i morgon får man vara ledig, men sen blir det jobb onsdag, torsdag och fredag. Men är ledig i helgen iaf, inte min helg som kommer. Mådde typ illa en stund på jobbet idag.. va nära att spy, de va inte kul... va nog inte bara jag som va nära på att göra de heller..:/

nu när jag kom hem till pärona så sa mamma att hon ska opereras nu på onsdag.. fick en tid jätte fort.. men det är bara bra, så nu håller hon på att ragga skjuts dit, för hon får inte köra då sen.. så får se vem de blir som skjutsar henne, jag jobbar hela dagen så jag kunde inte.. :/

nu ska jag hem till hannahlutta :) å se hur brun hon nu är..! kommer inte vara nära henne om hon e skit brun då blir jag nedstämd eller desperat typ. haha!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0