ny mobil

ja jag kom ut till bresse idag iaf med evelina.. de blåste lite där och lite molnigt då och då. var faktiskt finare hemma på deras tomt när vi kom tillbaka, så då vart de dopp i poolen :) sen åkte jag hem skljde va mig i duschen och böt om. Sen hämtade jag evelina igen, för att dra till centrum och köpa bland annat en mobil till mig... =). De vart en sonyericsson W890i, i silver.. kan visa bild på den sen..:) har bara hunnit lagt in lite låtar på den än så länge bara för att ha något nu, ska fixa mer senare. men måste laddas ordentligt och så. Sen köpte jag även slingmedel, tänkte slinga mig.. sen lite anda saker. Efter de så åkte jag och evelina hem till henne, då åt vi alla där pizza och kebab. åt pp hela min pizza, de tycker jag var bra gjort av mig.. =).  vart proppmätt och vi hoppade studsmatta på de och fy vad kul jag isac och evelina hae.. haha =). så ont i magen efter de, man spänner sig och skratar tok mycket samtidigt..

De är väl de jag har gjort idag typ.. skulle gentligen till grönan men vart inte så.. de får bli en annan dag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0