Puss På Kinden!

Ja nu har man kommit hem efter hela denna långa långa långa dag... kommer inte berätta allt just nu, utan tar en del igår. Men va lite bakfull i morse, fyyy vad kul man hade igår då, så de gjorde inte så mycket med huvudvärken idag.. de bjuder ja på..:):P Men vart faktiskt stoppad av polisen haha hon hette precis som mig Linda Maria, men inte samma efternamn då men annars lika.. :) men de va lugnt då när jag körde haha tur att hannah körde till uppsala när vi åkte, för de hade int varit så bra om jag körde tror jag.. :S har ju shoppat lite idag.. kan visa i morgon.. å berätta mer vad vi gjorde hela dagen idag å så..

Igår på jobbet fick jag en puss på kinden! såå cool å gulligt.. hehe :)

nej ska väl gö någe nu..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0