triss

Ingen vinst här inte.. :( inte på någon av lotterna jag fick på min namnsdag.. jag som ville vinna lite och kunde bli lite rik.. skulle sitta fint med 25 000 i 25 år.. :) då skulle jag bli överlycklig..! :D



har jobbat hela dagen idag, och nu sitter jag å väntar på att färdis ska komma hem. Sen i morgon kommer mina föräldrar hem från sin semseter..
vart jätte glad idag när jag lagade mat och hade radion på, tre av mina favolåtar kom och en av dom var sommarens hit förra året, men kommer inte ledsna på den för de.. :)

Ledig i morgon ska bli sååå skönt.. :) hoppas på lite sol :D

kollade på Irene Huss igår glasdjävulen, den va helt okey.,.. lite småhemsk av de som hände..

kanske ser någon mer film ikväll får se.. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0