19/6 - 2008

Ja då har man vaknat idag med.. Är lika svullen som igår morse.. Värst på morgonen tror jag nästan, man ser inte ens mina kindben. Det är bara svullet och hela halsen är jätte svullen och stor.. Det är bara hakan som syns lite som en spets..:S Har nästan svårare att svälja nu också :/

vill sola å bada idag men får se hur vädret styr.. känns inte så bra heller om man är svullen..:S behöver fixa en del saker på datorn, men orkar och pallar inte.. inge kul alls.. :( Sen vågar jag inte kolla hur min sista inlämningsuppgift blev.. Om den är godkänd eller inte.. Vill verkligen inte kompletera.. :( Men ska försöka ta mod idag och kolla upp det..

Antar att mamma kommer ringa snart och kolla om man lever och hur man mår.. Hon ringde tusen gånger igår, tror hon vill ha mej hemma hos henne nästan..

Nu vet jag vad jag måste ta och göra, slå in presenterna och sen ta bort lapparna från skorna jag köpte i tisdags och shortsen och det andra. Kanske svänger in med någon bild senare, det visar sig.!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0