bakdag.. :D

idag har jag och Hannah bakat hemma hos mina föräldrar, när vi var med mina hundar.. vi bakade muffins, hallongråttor, schakrutor och brysselkakor eller vad dom heter.. men de vart en del i alla fall..:)

vart inge badande i poolen, hannah tyckte de kändes lite för kallt och sen regnade det ju så var inte så fint väder. har bestämt med Petra nu så i morgon kommer hon hit å ska hjälpa oss..:P

nu e jag jätte jätte jätte proppmätt... sen åt jag nyligen jordgubbar också som efterrätt..:) gud vad jordgubbar är gott.. love it! ska lägga upp lite bilder senare från igår och idag.. men blir senare idag som sagt eller i morgon..

fan har inte hunnit med en sak idag heller, måste försöka hinna med det i morgon.. kan göra det om de inte blir soligt, för är det sol vill jag sola å bada..:D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0