födelsedagar.. :)

ååå idag fyller Evelina 15 år..! men hon firar det i Italien för där är hon med familjen.. :P Å sen fyller min hund 1 år idag!!! stora pojken.. får fira min färdis på måndag när ajg ska jobba sen eller nått, har inte varit hem idag, så jag firar han sen.. :P

igår var det hamnestivalen.. Det var kul, va rätt lite folk när jag kom ner, men de tjocknade på lite mer sen..:) hah å jag å putte åkte en jätte jätte rolig karusell högt högt upp i luften..:P åkte den för två år sen med..:D, sen åkte jag å marcus en annan karusell å vi va helt själva  den haha:D de va skit kul.. marcus ville först inte men sen ville han å han tyckte den va skiiit kul så de var toppen.. :)

ska ner idag med på hamnfestivalen iaf en stund..
är avis på min hannahlutta för hon åker till grekland i morgon.. vill oxå bort, men jag ska jbba..:S planet går kver över sju i morgon bitti.. så när man kommer hem inatt så åker typ hannah mot arlanda.. så får ge en bamse kram då eller nått..

har även hunnit med en liten stund med att gå upp till mormor för å se hur de var idag med henne.. :)

Nej nu ska jag fortsätta att sminka mig..:P
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0