haha kattbad.. :P

oj oj oj vad den här dagen har varit små rolig..:) började vid frukostbordet haha jag och hannah..:) sen hade jag bestämt mig för att göra en sak, men jag som har så svårt att säga nej, kunde ju inte göra den saken. Utan hannah hade ju övertalat mig att åka till västerås, så de vart ju lite shopping idag med. vart tre par skor, tre olika diadem, ett par örhängen och ett par shorts. Men jag ville ju ha den där tunikan, å de där shortsen men de var för stort.. :( satt inge bra alls. Sen de shortsen som jag köpte i söndags ville jag ha ett par till par i, men fanns inte i min storlek, vara bara stora storlekar kvar.. :(
Sen bar jag oh hannah av till min syster och fixade lite musik där.. från mitt program.. sen åt vi där och så.. :P var trevligt och väldigt gott.. :)

Nu ikväll har jag och Hannah fikat med Petra, hon jälpte oss med katterna att klippa deras klor, men nästa gång klarar vi nog de själva..:) Sen fick jag och hannah för oss att vi skulle bada katterna, så de har vi gjort haha!! stackarna.. Så gulliga och ser så roliga ut när de är blöta. Shit vad starka dom är också, och försökte rymma och hoppa högt och så. Jag va i badkaret med dom, typ lika blöt jag nästan... :P Hoppas de blir fina nu :) tycker nästan lite synd om dom, men man måste ju göra de ibland deras päls e ju så långhåriga... De såg så himla små ut också när pälsen var blöt.. så små och smala, när de egentligen är jätte stora..

Kan visa mer bilder i morgon på de.. :)

haha det går bra med pappas bil i alla fall..:P lite små kul.. :) ska köra hannah till hennes jobb bland annat i mrogon bitti så.. det blir lite körande iaf med bilen.. : )
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0