Middag :)

Just nu har jag och Hannah kommit hem från en middag hos Hannahs mormor och morfar. De var jätte trevligt och god mat. HAHA mycket skratt var det! Kollade bland annat i fotoalbum, som var rätt gamla. där var de rätt så många roliga kort. Jag var med bland annat och min syster va med på ett kort hon med. Guuu så rolig hon såg ut, jag med men haha hennes brillor var lite småfula..:D Har invigt mina svarta shorts idag.. :)

Just nu e jag jätte, jätte, jätte mycket sugen på jordgubbar.. såå gott :), men de kanske man kan köpa i morgon.. efter läkarbesöket.. Kommer antagligen få börja jobba i veckan också, men blir bara två dagar då, för på mitt schema så är det bara på torsdag och fredag. Så jag jobbar för en gångs skull inte på HAMNFESTIVALEN, som man alltid annars får göra.. Så i år hade jag tur med den helgen.. :) För på Hamnfestivalen måste man gå på.. :)



ÅÅÅ så gott med jordgubbar...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0