presenterna

De var detta jag shoppade igår.. halsbandet längst till vänster är till mamma, hon fyller int eår lr nått men hon ska få de iaf.. :) å armbandet i asken är till Evelina på hennes 15-års dag! De andra två halsbanden är till mig.. :P

Sen så vart den blå gitarr till Alfons, han ville ha de till sin 5-års dag.. hans förra gick sönder. Isac ska få boxningspåsen å hanskarna på sin 6-års dag.

Nu e de bara present till pappa kvar som oxå fyller den 20 juni då Isac och Alfons fyller. Jag å syrran ska nog försöka hitta på nått tillsammans till pappa, e så svårt vad han vill ha..

Just nu sitter jag å tittar på våra bästa år, haha!! ska slå in paketen oxå så de blir gjort..

Idag kommer Hannah hem oxå.. :) hoppas hon har haft det bra, sen ska hon jobba i morgon bitt stackarn, själv ska man på barnkalas då, eller hjälpa till...

ska äta jordgubbar sen idag med sååååå gott!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0