skit rädd.. :/

jag har aldrig varit så här rädd, ledsen och skrattat på samma gång när man har vaknat. fyfan!!.. vet inte vad som har hänt, men när hannah höll på att fixa sig till sitt jobb kände jag mig bara väldigt stel i nacken. tänkte inte så mycket på de, utan väntade till att hon skulle väcka mig, för jag skulle ju skjutsa henne till jobbet. när jag går upp tar jag båda mina händer om  halsen å känner hur svullen jag är. går direkt ut till hannah som var inne på toan och sprayade håret eller nått och frågade utan att titta själv i spegeln. ÄR JAG SVULLEN?? OCH de kan man ju säga att jag VAR! det är typ som att jag har tre dubbelhakor eller nått. står ut som bullar på sidorna.. vet inte vad det är. men jag skratta å hannah skratta å de rann tårar å allt bara blev, vad ska jag göra..? men på väg till bilen så ringde jag mamma och sa jag gråter nästan och är helt svullen, hon sa bara att jag skulle ringa doktorn och åka till sjukhuset, men de vill ju helst inte jag.. men mamma ringer sjukupplysningen samtidigt vi pratar. men var kö så hon ringde upp mig senare när jag var hemma igen, från att ha skjutsat hannah. i alla fall så pratade ju mamma med upplysningen samtidigt som mig i en annan telefon och frågade massor, mamma trodde först att de kunde va nått bett, men vaddå bett mitt i natten lr nee tror inte jag, vet inte vad jag tror men, de som jag åt igår kan jag väl inte bli allergisk emot, brukar jag ju äta.. försöker komma på vad jag åt och så nu..

nyligen ringde mamma tillbaka och frågade om jag ville åka ensam till doktorn som jag fick tid hos nu klockan 10:00. men vill ju heslt inte de.. shit så pinsamt att gå ut försöker dölja de med håret.. :S :( men nu ska Margot förlja med mig i alla fall, jätte snällt tycker jag. skulle klara mig själv men den där doktorn e dum i huvudet, gav mig inte ens medicin förut när jag hade lunginflammation.. så hon ska vara mitt stöd nu.. vill bara inte ta blodprov i armen har gjort det en gång de räcker hatar de!!!

ska snart åka nu ska bara klä på mig.. vill att de ska gå bra..

hoppas ni har haft en bra morgon...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0