tisdag

känns inte som att klockan är så mycket ,som den är.. så seg dag nu och kommer bli... :/ Vill verkligen att det ska bli sol i morgon så jag kan sola och bada hemma hos mina föräldrar.. ska åka hem å va lite med färdis då.. :P sista dagen på min semester typ för på torsdag börjar jag jobba.. orkar typ inte.. men de blir nog skoj de med..:) längtar tills i helgen också, då de är HAMNFESTIVALEN :D

snart ska jag och hannah fika lite här hemme, hannahs mamma kommer på besök och tå fikar vi lite..:):P
vet ni de är bara ett halvår precis idag tills det är julafton..:P shit vad tiden går fort.. snart är ju juni över också liksom...:S de ska vara sommar länge tycker jag..:D:P
 pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0