torsdag

kunde inte alls sova inatt..:S vaknade flera flera gånger typ vid 03:44 va jag klar vaken och ville gå upp, sen vid typ .4:15 va jag vaken igen.. hade redan igår kväll svårt att somna.. men är inte så trött alls faktiskt ändå när jag sov ¨så lite.. men när klockan ringde i morse typ vid kvart i sex så sa hannah direkt va gööör du??! jag ska jobba svarade jag henne och hon sa så ja just ja sne somna hon igen..:P haha

Men det har gått bra å jobba iaf.. lr va ju en del saker som verkligen va jaha bara för att jag börjar just idag..:S men de går ändå... :) inte lika lång dag i morgon men tiden gick fort idag faktiskt..:)

ja bion igår va väldigt rolig sat å skrattade mycket, åt godis så jag fick ont i magen. den var väldigt lång men filmen var väldigt bra..!:)

nej nu ska jag äta sen in i duschen för att gå ner till hamnen sen en stund..:P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0