torsdag!

http://www.youtube.com/watch?v=X2IExa2A198


gillar den här låten (Forever) så otroligt mycket.... :)

sen e de en till låt som e väldigt bra de är den här let me think about it.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=dCWUiBn2yXc

idag har jag ätit jordgubbar, så jädrans gott..:) älskar jordgubbar... <3
har även varit både hos mormor de var där vi åt jordgubbar jag köpte de till oss..:P sen nu ikväll har jag varit hos min farmor.. så de har varit en besöks dag idag typ..:P sen har jag ju även köpt presenter till tre personer.. de syskonbarn.. vart ett smycke, sen en gitarr å sen boxsningspåse med hanskar..:P hoppas de blir bra de.. :)

nu e de fotboll oxå... å jaa kroatsien vann, skit bra tycker jag hahaha!! :D

hoppas de inte händer något i morgon fredagen den 13:e...

fick nyss sms av hannahlutta åxå, hon e ju i london kommer hem i morgon.. va lite kul å få de, hoppas hon har de bra å att de va mycket fint att kolla på i affärer denna gång med hihi :P

pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0