igår var det bakdag!

kan väl lika gärna lägga upp lite bilder sen jag och Hannah bakade igår också..:) fast de blir bara två olika kakor som jag visar, för blev inga bilder på hallongrottorna eller på våra chokladmuffins.

 

 
först är det schakrutor, sen är det brysselkakor eller vad de nu heter nått med bryssel i alla fall. de där långa rosa sakerna är brysselkakorna då då innan man skar dom i bitar.. hannah har tagit alla korten här och även på min bil..:)

vi ska smaka de ikväll när Petra kommer sen:) sen ska man ju även bort på middag hos syster å rickard. hon ville låna min dator till en sak så jag e snäll och ställer upp och då får vi middag..:D Men sen ringde mamma nyligen å ville byta bil med mig, så jag får åka "hem hem" för att ta pappas bil, mamma vill inte ha den, när hennes bil e på verkstaden, för de finns bara sidospeglar, ingen backspegel för det är som en skåpbil eller vad man ska säga, så då får jag ta den å köra runt med den i stan..:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0