skor..

Har vågat kolla vad jag fick på min debattartikel och jag fick VG :) :D Är jätte glad för det! Trodde inte jag skulle få vg faktiskt. Så de har piggat upp min dag lite idag.. :)
Nu kommer bilder på de jag köpte i tisdags. :)

 
Det är ett par örhängen från gina och de kommer passa bra till mitt tubtopplinne, som jag köpte för några veckor sedan. Det är även tre diadem från gina och ett par svarta shorts från HM.

 
Tre par skor fick följa med mig hem också. De är från skopunkten.

 
Dessa vita skor skimmrar lite, kommer va jätte fina till min blåa klänning. :)

 
tycker dom är enkla och fina!

 
likadana de här vita som de svarta :P


tror dessa örhängen kommer passa bra ihop med linnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0