21/11

nu har jag kommit hem från skolan. på båda seminariumena tycker jag att jag pratade på rätt så bra, inför hela klassen också, brukar alltid vara nervös för det annars, men nu så gick det bra faktiskt, för en gångsskull. :)

ja igår kväll så spelade jag och mike gutar hero world tour, det är den nyaste.. med ett helt band. så de finns en gitarr, en mikrofon till den som ska sjunga och ett trumsätt.. jag satt och spelade trummor, va faktiskt upp på den hösta nivån och provade. det gick bra. kom igenom alla låtar utom två kasnke när jag satt på trummor.. när jag testade gitarr istället gick de ju inte alls bra.. haha publiken buade och vi fick börja om.. mina fingrar funkar inte för att spela gitarr. så är det bara. men kul var det iaf. allra roligast med trummor.. :) bra att någon har lärt en lite, tack rickard. :)

jag är typ hungrig och vill ha mat... men vet inte vad vi ska äta ikväll..

hade min farfar levt idag så hade han fyllt år, sen så är dett ett år sen idag, som en dog, en helt otrolig och underbar person.

nu ska jag ringa mamma. 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0