6 timmar....

min rygg värker väldigt väldigt mycket.

har städat typ i 6 timmar idag nu sammanlagt. hela övervåningen är klar. har tvättat alla fönster, utsidan, mellan och innsidan. har torkat med våt trasa överallt, jag har dammsugit och moppat golveena. har även spolat ner hela badrummet här uppe typ. väldigt vått vart dt iaf... tvättat väggar golv, ja allt där inne, så inte så konstigt om jag har ont i min rygg, efter den här dagen. funderar på om jag ska sätta upp mina "höst" gardiner, men tror jag gör de när man ändå ska fixa med julstjärna och adventljusstake, för måste ändå ta bort gardinerna då för att fixa med kontakten och sladdarna, så lika bra att inte göra de nu, vila mig lite. har bäddat rent i min säng också, så när jag kommer hem sen och sover så blir det skönt och mysigt. nisse la sig direkt typ i min säng efter jag hade bäddat rent.. jag har även skakat täcket, överkast och massa kuddar. =) tycker jag har varit jätte duktig idag =)

nu ska jag packa ner lite saker, har börjat men ska fortsätta, sen ska jag ta en lång dusch.

just ja är det någon som har lyckats knäcka sin rygg på ett "skönt" sätt när man dammsuger någon gång? får jämt ont i min rygg när jag dammsuger. brukar alltid knäcka min rygg själv genom att vrida överkroppen och de är ett "skönt" sätt, men när jag damsög under min säng så knäcktes det till i ryggen och de va skit skönt.. hade fortfarande ont men inte lika stel iaf.

ska in till stan typ till halv fem, ska byta en sak åt mamma först, köpa något litet till isac, sne hem till han för han e hema idag nu. han ska tillbaka till sjukhuset i morgon. får se hur blå han är nu, om han ser ut som ensmurf. ska intervjua evelina och hans mamma ( min syster) då när jag är där också. har inte läst något alls tills i morgon nu.. är lite nervös har seminarium har ju papper utskrivet men vet inte om jag kan prata så mycket om texterna.. :/ slutar iaf tidigt i morgon 11:00 =) tror inte man behöver gå på dne där workshoppen sen.. eller var det nu var.

ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0