bokat biljetter

nu har jag nyligen bokat biljetter till chris brown i januari :) fy vad jag längtar dit nu, värsta glad e jag också. :D han vill jag verkligen se, skulle även vara grymt coolt att se pink på en föreställning, tror hon skulle vara skit bra på scenen.

ska snart börja plugga. inte lika kul.
idag då när man stodoch vänta på bussen så står jag i busskuren och en bil åker förbi och stänker ner mig, vart jätte blöt och mina lår var jätte böta med vatten. vart skit kallt också. typ brändes och stack till för att de vart så kallt. :/ dumma dumma bil.!

i morgon är det massor att göra hemma.!!

seminariumet idag var väldigt soft som tur va, tror inte nästa är lika soft.. :/

ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0