fre morgon.

just nu äter jag lite mackor..:P ska snart till bussen. har två seminarium idag, får hoppas på det bästa. har inte pluggat till något seminarium på två dagar nu... känner mig lugn ändå..:) ska berätta sen när jag kommer hem vad jag gjorde igår kväll..:P:)

mitt örhänge e borta ligger i sängen någonstans, va så att jag vaknade i natt någon gång och tog bort hår från örhänget som hade tyyp trasslat in sig, men då lossnar örhänget och pluppen bakom fick jag inte tag på så jag ligger och håller i mitt örhänge i sömnen sen la de inte på bordet för jag orkade inte utan jag e så smart att jag  håller i det. sen när jag går upp hade jag glömt det där och hör ett litet plott, då var det ploppen som satt i mitt hår och ramla ner på golvet, så nu vet jag avr den finns, men inte örhänget, men ska väl ligga i sängen någonstans.. får leta sen..:)

så måste dra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0