freedag.

jag är sååååå trött som man bara kan bli. somnade typ på bussen också, eller vilade iaf.. brukar inte alls göra det, för jag e så rädd att jag missar att man ska gå av och sover då istället. brukar kunna slappna av mer om någon e med tex frida.. men nu va jag ensam å somnar.. då e jag trött kan jag tala om.. tror jag har sovit på en buss max två gånger i hela mitt liv, när jag har åkt från skolan.

nu har vi i mitt arbetslag bestämt tema och de blir hälsa. de som jag ville ha mest. :) men alla ska inrikta sig på något speciellt sen som man ska skriva om i sin rapport. känns som att de kommer bli lite udda och svårt.. iaf nu när man int vet hur vi ska göra. kanske blir lättare när vi kommer igång lite, får se.

ska ut å parta lite ikväll, hoppas det blir roligt så jag inte står och gäspar i något hörn och somnar.. ska bli skönt med lite helg och ha en helg som inte är planerad som de senaste veckorna har varit.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0