helgen.

ja nu var det några dagar sen jag skrev här. har nämligen inte varit hemma och inte haft internet, så det är därför.

i torsdags kväll så var jag barnvakt åt alfons och rasmus, haha:) så kul när rasmus bara går runt och säger mamma hella tiden och ööh.. :P

i fredags var jag hos hannah på kvällen och åt middag, jätte gott var det.

i går så pluggade jag mest, och var med mike :)
idag har jag också pluggat och varit med mike:) såg en film igår kväll typ vid tolv inatt också. heartbreaker. men mike somnade och jag kolla själv, medan han halvsnarkade.. och pratade i sömnen. var jätte pigg efter också, men inte mike.


mike har gjort en godisgubbe.. :)

 
jag puntade mikes lilla gran lite, mike satte dit extra ljus sen alla färger..
 
lite suddiga bilder på när mike spelar guitar hero world tour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0